Morgon latte



Hejsan allihopa! Imorse har jag varit så lam i sommarvädret att jag
tittat på tv. Men som tur var fick jag ett glatt telefonsamtal från BELLA.
Hon var sugen på latte vilket fick mig att bli sugen på detta också
såklart. Det var bara att hoppa in i duschen och raka benen och
göra en inpackning. Det tänkte jag att det hade jag väl tid med, Bella
skulle ju ändå cykla från landet och in till "stan". Men jag hann knappt
 hoppa in i duschen innan jag hörde dörren öppnas. Men jag trodde
att det var mamma. Så när jag kom ut ur duschen blev jag överaskad
av en Bella som satt i trappan. Jag drog på mig ett par nyklippta
jeansshorts och en t-shirt och tog cykel till Nockes. Där åt Bella bulle
 och latte och jag som inte vuxit upp än drack chailatte och kladdkaka.
 Mums:) Vi satt ute i solen och myste med brillorna på. Fortsättningen har Bella...

//////Love L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0