090620 - Nu är hon äntligen klar!



Hej bloggen!
Tänkte tala om att jag hade en toppen midsommarafton.
Den började med middag med vänner och familjen. Senare på kvällen
bar det hem till min och Lisas käre vän Alfred. Och där är var det party!
Och natten spenderades hemma hos Lisa i hennes undeerbart sköna
säng. Bättre kunde det inte bli. Hoppas att ni hade det mins lika bra!

Kan ju passa på att berätta att jag nu är jag äntligen klar med min målning.
Det känns jätte bra, och  jag är nöjd. Det har tagit sin tid och nu är resultatet 
färdigt. 

I kväll blir det mys och bara ta det lugnt. Vi blir nog några stycken som 
kommer att kolla på film. Så kvällen blir slapp. 

Ni får ha det så jätte bra så hörs vi senare. 
puss puss /Bella  

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* tack detsamma :) hihi ja !

2009-06-20 @ 19:26:56
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Leia

Ja, precis, är allt bra då?

Kram

2009-06-21 @ 12:03:02
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Carro

Vilken häftig! Super läcker:D

2009-06-23 @ 23:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0